WEELA

Skrev ett ganska långt inlägg nyss som inte ville publiceras. Så vi gör ett nytt försök. Fredagen spenderades först i Sollentuna sen fortsätte den mot Hökarängen där Jag & Ida fick ta oss en promenad och promenera till Farsta.
Torpshammar är nu bokat. Onsdag, 6.30. Mysigt! Kommer fram 11:17 om jag inte minns fel. Så då blir bara ner till lunchen och sen skolan direkt. Tycker ganska synd om mig. Juuuuste, inatt drömde jag en så sjuuk dröm. Vi hade träning och så skulle en tjej i laget göra rundat flickis sträckt och när hon skulle göra sin sträckt så landade hon på huvudet och hela huvudet gick av. Fyfan alltså, jag grät tillochmed när jag vaknade. Helt sjukt. Jag ser när hennes huvud går av hela tiden i huvudet. Inte alls roligt!

Ikväll kanske det blir att jag åker till en lokalfest i Midsommarkransen. Men där finns det folk som jag inte vill träffa höhö. Ska försöka åka hem också, så kan jag packa min väska och lämna den hos Isa så tar hon med den till Torpis imorgon. Det skulle vara ganska sköönt kan jag säga! Men nu ska jag gå och ta mig en liten bit kycklingfilé! Puss på rumpan stumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0