RUNAWAY

Mitt nyår var inte direkt speciellt bra, men man får ta det som det var. Det började med att jag åt middag hos sjuan och sedan började vi dricka. Vi åkte in till Slussen på tolvslaget och sedan åkte jag vidare till Bagis, mötte Isa och massa härligt folk och åkte sedan till Hagsätra och träffade Isas syskon. Tog tunnelbanan hem vid åtta så det var helt okej. Dagen efter var man ganska död om jag får säga det själv, och den spenderades i Isas soffa. Igår åkte jag, Isa, Jessica och Mona till Kevin i Örby där massa var. Festade och drack typ 2 L vin. Underbart! Jag och Isa åkte sen vidare till Bagarmossen och fortsatte festa hos Marko. Åkte därifrån vid halv nio imorse och somnade vid halv tio. Det är så mitt nyår och alla dagar varit.



right now it's just your fear that destroys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0