YOU ARE ALWAYS ON MY MIND

Fan vad mycket som hände efter att jag drog igår. Helt sjukt, och jag säger bara är man normal om man är kille och slår 3 tjejer, så ena bruden får hjärnskakning. Nej, nu kanske du borde inse att han inte är något för dig! Genrepet är nu över. Och det gick bra tycker jag! Men nu fan börjar det pirra i magen säger jag. Känner mig stressad, fast jag har ingenaning om varför. Måste köpa lite grejer innan DM är också, hårfärg (ingenaning om vilken färg bara... ångest), hårsnoddar mm. Måste sola typ 3 eller 4 gånger innan också, fan blir jag röd så finns det smink. Jag vill ju inte se ut som ett jävla spöke över hela kroppen.

Börjar klockan 2 imorgon på praktiken. Känns uunderbart! Men jag slutar typ halv tio, mindre kul. Men nu ska jag försöka sova. Kommer nog inte kunna sova ut ända tills DM är över. Men fan jag gillare.  
     


JAG VILL HA SOMMAR
mitt hår var långt och jag var snygg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0