SUNRISE

Det finns så mycket jag skulle vilja göra. Färga håret blondare, fixa hårförlägning, fixa lösnaglar. Bli brun. Bli längre. Men nej typ ingen av dom sakerna kan jag göra nu. Att man inte bara kan bli så lång som man vill. JAG ÄR EN MIDGET! Men vill fan inte vara det. Mitt hår är förstört så jag kan inte färga det blondare. Hårförlägning, nej, no para liksom. usch. Lösnaglar, går ju inte heller. pga cheerleadingen.. Att bli brun är liksom den enda grejen jag kan fixa.. känns lite jobbigt för det är liksom inte största problemet. Naglar och längden på håret är väl dom största problemen. Men fan det jag glömt mest av allt, en vältränad kropp. Jag vill ha det! Jag vill inte ha min kropp, nej! Någon annans kropp vill jag ha. En fin. En smal och fin. Men jag gillar godis, jag gillar chips, jag gillar skräpmat och jag hatar att träna styrka, och sånt skit. Så hur fan kan jag göra då? Sluta äta?! Nej då blir det hus i helvete här hemma. Ska jag fettsuga mig? Nej nu blev jag fett depri.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0