OVERYOU

Haalloj!
Gårdagen spenderades hos Ricky i skogskyrkogården, med lite folk. 3 torrtorra brudar måste jag säga. nej usch! Åkte dit med Ida och Ullabulla och sen var det några tjejer som gick på Kulturama också. Trevligt trevligt. Jag och ida åkte därifrån runt 1 och åkte till gullmars för att möta Anton och Kevin, och sen åkte vi hem till Ida. Runt halv sex drog dom och vid sex somna vi. Och fan vad mycket plats Ida har börjat ta, inte okej! Ska strax på träning och sedan hem fort och duscha och fixa mig och sedan vidare till Svedmyra till Steffie i guess. Så det blir nog ganska stressigt. Hatar att bo i Haninge och speciellt inte känna en enda själ, typ. Alla bor ju mil ifrån mig.. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0