ALLSTARS

Har inte varit i skolan på hela veckan. Får se om jag går till skolan imorgon, känns lite onödigt att vara där 1 dag, och sen är det lov och sen Torpshammar. Vi åker dit på söndag på lovet, känns lite surt också faktiskt! Blev iaf sjuk i söndagskväll, tur att det small till efter DM! Har typ haft feber varje dag, fast nu är det bara hostan som inte vill försvinna. Kan prata idag iaf, så det är skönt! Har precis målat mina korta naglar svarta. Det ser ju inte direkt snyggt ut med korta rosa. Så dom vart svarta. Har också haft på (?) mig en ansiktsmask, den luktade typ ananas, skit gott!

Imorgon är det första träningen sen DM, och det ska blir roligt och få se poängen. Hörde att vi haft övertramp.. Tror jag kan ha gjort det faktiskt! Men vi vann ändå, så whatever! Juste fan, läste i Mitt I Haninge om att Eagles ska representera Sverige i VM, och fan det visste jag inte! Cuuuuult! Nej fan vilket konstigt inlägg. Hejdå!



DM'10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0