hemma igen

ingen skola för mig inte. mamma väckte mig och jag kunde inte somna inatt för jag låg bara och hosta, det är ju verkligen värst när jag ska sova och när jag ska vakna, verkligen blää! det gör så jävla ont också, känns som jag ska hosta upp allt som jag har i mig! jag hoppas verkligen det går över tyyp idag? :)

snart ska man ju skicka in gymnasiegrejen, och jag vet verkligen inte vad jag ska skriva! varför ska det finnas så mycket att välja mellan? helt onödigt. det borde bara finnas 1 skola med en linje och en annan med någon annan linje, för då behöver man inte tänka på både linjen och skolan.  jag vet inte vilket gymnasium som ska vara på första valet, men det spelar väl ingen roll? för man väljer ju 1 gång till? :S, men det lutar ju mest åt vtg frisör eller doctus, men det känns som att jag vill gå en sam linje också, så jag vet inte.......bläääää!

men nu ska jag hoppa in i duschen, och sen kolla klart på Bolt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0