shuuuz bruuuuz

Igår var det ingen träning, för att så många var sjuka. så det var verkligen sköönt! jag fick smset av melissa när jag på promenad med isehn! och jag måste bara säga att det var skit fint väder igårmorse men var fan tog det vägen. igår kväll så blev det snöstorm???? hallå? det är februari och det snöar fortfarande?! kan det bara sluta snöa, det är så jävla kallt ute!

men aa så igår var jag på promenad med isa, mötte upp sirwan, dilan, niklas och filip och sen drog vi till bagis och gjorde naaada! och sen drog jag och isa hem till henne och åt hearts, gooodaste chipsen ever! sen gjorde vi inte så mycket, maria kom och vi fixa oss och sen drog vi till ulrika, där det kom folk lite då och då, och sen drog vi till gullmars och åt pommes och sen drog jag och ida hem till henne och kolla på taken, och den var verkligen gryymt bra! och sen gick vi och la oss runt halv 4? 

idag vaknade jag runt 11, väckte ida en liten stund efter det och sen har vi verkligen inte gjort något, degat i hennes säng typ. men sen vid 5 skulle jag åka hem och sen till träningen. sätter mig på bussen, åker 2 stationer och sen kommer bussjävel inte upp för en backe, så vi fick vänta på nästa buss som kom först efter 30 minuter, så när jag kom till brandbergens centrum var det bara att springa som ett offer hem, byta om och sen tillbaka på 10 minuter. uusch inte kul! och sen var den bussen också försenad.

som ni kanske märker har jag inte dirket ett intressant liv just nu, så jag får se när jag skriver igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0