rubrik?

förlåt, förlåt, förlåt! alltid ska det blir nästan 1 vecka emellan varje inlägg, jag tror mina bloggstunder har tagit slut. jag säger att jag ska försöka skriva, men det går inte....

men äsch, nu håller jag ju på att skriva ett så då ska man inte sura. i tisdags och idag har vi haft nationella ( för er som inte visste är jag 93:a ), och jag äääägeer verkligen. hahahahahhahahaha! verkligen inte, " vad hade hon för verktyg med sig?" bultsax och cola, det var mitt svar. alla som gjorde provet fattar, asså är man inte för jävla blåst i huvudet då eller? men jag trodde faktiskt att det stod vad hade hon med sig. men inget jag kan göra åt saken nu direkt.

men vad har jag mer gjort, haft träning, och haft det allmänt tråkigt. och juste jag har ju ett " mål " för den här veckan, att jag ska vara i skolan alla dagar, på alla lektioner, och än så länge har jag faktiskt klarat det, men imorgon känner jag verkligen inte för att gå till skolan. först har vi hemkunskap i typ 2, ½ timme och då måste jag ha skrivit en reklamgrej, och det har jag inte gjort, och sen ska jag göra ett prov, som jag kom på för typ 10 minuter sen att jag ska göra. så jag får se om mitt mål hålls kvar eller spräcks.

har nog inte så mycket mer att säga, vet inte direkt vad som händer i helgen, isa är jäättesjuk. så hon ligger nog bara hemma i sängen och blir frisk. så jag är nog med ida, ulrika och maria haha :), men vi får se vad som händer. KRYA PÅ DIG ISA NU!!!!! JAG BER FÖR DIG, haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0