...

fööööörlåt! som jag alltid säger efter några dagar. mitt bloggande går verkligen inte bra längre. ska försöka bättra mig verkligen, men det som hänt är att jag har skickat in gymnasievalen, och VTG frisör fick ta första platsen. sen har det inte hänt speciellt mycket, eller jag kommer inte ihåg. men jag har fått lov idag, och det känns så jävla bra! kommer bara ha lov från skolan, inte från träningarna för det har bara ökats..., aa kommer typ ha träningsvärk alla dagar på lovet eller nått.

emh inatt sov jag hos isa, och igår träffa vi sirwan och niko och vi gjorde inte speciellt mycket, var ute i det üüüber kalla vädret. kan det bara bli vår? men det stog i tidningen för någon dag sen att det var 32 dagar kvar, så jag tror det är  30 idag? kommer inte direkt ihåg när jag läste det. men det är inte alls mycket, men jag vill att det ska komma nu nu nu! men vad händer ikväll då? emh jag får se, isa och dom ska till söderbysjön och ha kul, så jag får se om jag följer med eller inte. kommer vara så jäääävla fucking kaaallt! usch!

men nu måste jag passa min systerson lite, haaa det bäääääst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0