trööött

fyyyyfan vad jag är seeg! jag förstår inte. det känns iaf som att jag sover mycket och så, så jag vet inte. men äsch det är lov så då är det bara att ta det lugnt! men nu har jag sovit hos ida i 4 nätter? eller jag tror det är det. aa isa, maria och jessica har lämnat oss oxå, och åkt på en kryssning så jag hatar dom, bokstavligen! men dom kommer hem imorgon, och har förhoppningsvis haft det skiiit trååååkigt! :)

men jag har haft träningo oxå,  måndag, tisdag, och nu idag har jag det och sen lördag, söndag så jag har inte direkt så mycket fritid på lovet. fast det stoppar mig inte genom att gå ut. för det gör jag verkligen! ska nog träffa ida och ulrika ikväll efter min träning, men jag får se! men nu måste jag byta om och skynda mig till bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0