seven pounds

hejsan allihoppa! :)


nu sitter jag och inte gör något alls, har precis målat mina naglar, och snart ska jag börja fixa mig. händer nog inget speciellt ikväll. ska träffa maria, ulrika och ida, eller det har jag och ulrika bestämt, haha.

men idag, var jag inte i skolan, för imorse kunde jag verkligen inte prata, och jag har fortfarande ont i min hals. skit mycket slem och äckliga grejer. och så hostar jag hela tiden. så det blir nog mycket varma kläder för mig ikväll!

men jag har kollat på seven pounds idag, och den var bra. och jag grät som fan i sluten alltså. fan vad länge sen det var jag grät, haha så det var nog dags :) allt kom på en gång.......... som ni kanske märker nu skriver jag bara heeelt onödiga saker så jag ska nog sluta nu. men ni får ha den jäättebra fredag, och så skirver jag när jag har lust/tid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0