jonna + skola = :)

gud vad jag har trååååkigt, snart börjar det verkligen med att jag kommer hosta ihjäl mig, börjar känna det i halsen. det är verkligen obehagligt. och imorgon ska jag till skolan, men jag ska inte på tillvalet imorgon bitti, för jag har dansgrej, på danstillvalstiden istället. så jag börjar 9:20? jag har ingenaning, men jag går väl upp halv 8 eller något, så egentligen borde jag redan sova nu. jag kan ju som sagt inte somna och om jag kollar vad som kommer på tv, kommer det alltid nått jag vill kolla på och då håller det på så ett tag.

men skola imorgon, och blääää på det verkligen. jag hatar verkligen skolan! helt onödig! vill bara sluta, men kan inte. för då blir lilla mamsen arg. men det är så mycket känns det som. först har jag ett no prov från förra terminen, kemi eller fysik har ingenaning. sen har jag en no uppsats som jag inte har lämnat in, och sen nu på fredag har vi någon no debatt, och jag kan verkligen ingenting. verkar det som att jag gillar no eller? :)  och sen på musiken ska man redovisa sin låt som man ska ha skrivit om 2 veckor. och jag har 3 ackord någonstans i mitt skåp. vad finns det mer? säkert 10000000 saker till, som jag bara inte vill veta av.

verkligen blä, jag vet att jag måste ta tag i skolan om jag ens ska komma in på någon, men jag vet ju inte ens vilken linje eller nått! men jag räknade ut idag att jag hade 160 poäng, och inte 150! haha fett duktig jag är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0