i loooove vinter

tjenare!
sov hemma hos isa inatt, som vanligt på fredagar? haha. igår så drog vi typ 20 pers till kärrtorps ip, och åkte skridskor, fast med skorna då. men sen blev det för jääävla kallt om mina fötter så vi drog hem vid 12 typ. och juste jag var med mamma, mina 2 syrror och min syrras kille i skärholmen och shoppa lite. emh jag köpte ett par jeans, en väska, 2 tröjor och en kjol. så det var lite ruuuligt! :)

idag är sista dagen på lovet som man kan göra något, eller man kan ju göra något imorgon men jag har träning från 13-16 sen har jag träning igen från 19-21, har jag för mig att det är. så hela morgondagen är träning. får se vad som händer ikväll, sover nog hemma ikväll för min träning börjar tidigt och så. men nu måste jag gå och byta om och fixa lite i mitt rum, och sen är det träning i 3 eller 5 timmar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0