njijo

Igår kväll så lovar jag er att någon försökte bryta sig in här 2 gånger, det var typ 1 timmes mellanrum också! Ni anar inte hur jävla rädd jag var! Fan vågade inte ens vara vaken längre, så fick gå och lägga mig. Och då kunde jag ju inte ens somna heller. Vaknade 11 av att jag satt alarm på min mobil. Tjillade till 12. Hoppade in i duschen, och försökte få tag på Sandra hela tiden. Men går det? NEEJ! Så jag åkte till Liljeholmen med min mamma och min syster, för min syrra skulle köpa Idol-skivan också. Men den fanns ju ingenstans, för tydligen hade dom ingen butik som säljer skivor. Eeemh okej?!

Men iaf, jag fick med mig 2 klänningar. Mycket finare på! En svart och en vit. 2 bh:ar, 2 trosor, ett par örhängen. Ett par grå och ett par rosa fingervantar och typ hårspännen. Jag kallar dom det iaf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0