JAG FICK LÅNA EN ÄNGEL

Hejsan Svejsan!
Var ju på julshowen igår, vissa grejer var ju såklart bättre än andra. Men det var skit kul och få se den, har ju liksom bara varit med i den. Efter det drog några från "klassen" till Cafe 60. Satt där ett litet tag och sen vid halv tolv så drog alla. Så jag kom hem vid kanske halv ett. Inte så farligt. Somnade typ dirket när jag kom hem, och vaknade 9.. lite jobbigt faktiskt. För nu känns det som att klockan är typ tolv på kvällen.

Ikväll: vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. I stan ska det iaf bli -15, så funderar på att sitta hemma och tjilla, typ kolla på en film. Eller så ringer jag Isa och frågar om vi ska kika på någon film. Så gör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0