Hyvää Joulua

Pepparkakshuset vart inte direkt speciellt fint om man säger så! Kan nog slänga upp en bild imorgon. Ikväll har jag bara kollat på Bingolotto, och inte vunnit ett skit! Vart nära så jävla många gånger, fan jag ska inte spela på sånt där skit. Blir bara så irriterad!

Men nu är det ungefär 30 minuter kvar innan det är julafton. Och imorgon kommer vi inte vara så speciellt många här direk. Det blir jag, mamma, mina 4 syskon och Amadeus. Sen på fredag kommer mormor, Jack, Anna-Karin, Zeb, Johanna och kanske Stoffe hit också. Det är min gudfar/morbror, hans tjej, min kusin, min brorsas tjej och min syrras kille. Och sen på lördag ska vi alla barn till pappa. Så det blir ungefär 3 julklappsdagar! Skit kul faktiskt!

Tänkte att jag går och lägger mig runt halv 3 eller nått, så jag sover till typ 12 imorgon. Orkar verkligen inte gå upp tidigt. Men vi hörs antaglien imorgon.


GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0