HELVETE

Sprang från rondellen, där maximes mamma släppte av mig efter träningen. Gick hem fort som satan för att sätta mig och kolla på Paradise Hotel. Gjorde illa mig som vanligt på träningen också, samma armbåge som alltid! Den borde ju för fan bli bra snart! Kan inte böja den eller något, så nu är armbåden inlindad!

Men iaf, imorgon slutar jag skolan! så jääävla underbart! Börjar skolan 9:55 sen slutar jag runt 19:30 och då hinner jag inte till träningen.., så jag ska på Kulturamas Julshow med dom som gick ut förra året. Så det ska bli roligt, har inte träffat dom flesta heller. Gud vad roligt!

Men nu ska jag gå och duscha och sen sova, så jag får tillräckligt med sömn! Natti Natti på er nu.


visst är min arm snygg? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0