vill du nått eller?

så igår så träffade jag anton, erik, sara shanice, maria och isa, eller maria drog efter ett litet tag och träffade ida. men vi gjorde inte så mycket, var typ i dalen och sen gick vi typ runt, haha. shanice var roligast, skoja inte, hahahahah. men idag försov jag mig med 1 timme, skulle kolla på marias, isas och jennys konfa, och det började kl 11 i hammarbykyrkan :), det höll på skit länge typ, och sen åkte vi hem till isa och maria drog hem till sig, och jenny till sig. sara åkte också hem till isa, och sara var också med på konfan, en jävla idiot familj satt och tjata på oss hela tiden, bara för att vi prata! sen kommer pappan fram och ba; ni borde monga upp och visa lite respekt, så sara tjafsa emot :) haha. men hemma hos isa åt vi mycket gottgott och sen skulle sara åka på träning, och efter ett tag kom maria. när maria kom ville dom gå på bio, och det ville jag med, fast dom ville se narnia, och till slut övertala dom mig, fast sen fick vi veta att den inte ens hade kommit ut än, haha. så vi skulle träffa anton i kärrtorp, men så blev det icke, så vi åkte till gamla stan och chilla vid vattnet och sen åkte isa hem och jag och maria åkte till centralen för att ta pendeln hemåt. väl på pendeln var det roligt, för det satt typ ett gäng killar och ena kille stirra på mig så jag ba : vill du nått eller? och han ba: nejnej, typ så alla börja garva, haha. och ena killen i gängen garva skit ljust så jag och maria höll på att dö! så vi alla människor garva och folk som satt runt om kring garva också, haha. och det är ännu pinsammare för jag åker buss med ena killen typ varje dag, haha. men nu kom maria efter att ha tvättat bort sitt smink, och ska ha datan.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0