tycker ni det är lagligt att våldta djur?

träffade aldrig isa efter att vi hade solat, blev inte brun "/, så efter att vi solat gick vi upp till medis för att ta tuben till centralen, asså i medis vet ni hur hemskt det var?! det var typ ett par människor som ba skrek; tycker ni det är lagligt att våldta djur? och så fanns det bilder på människor som har våldtagit djur, asså jag var skit nära på att börja gråta, haha. aja vi gick till lite affärer, åt på mcdonald och sen åkte vi hem till kära isa, där åt vi och kolla på film, och hade det allmänt mysigt! sen åkte jag och maria hem med pendeln, så nu är jag hemma hos min papi, som typ har brutit sin fot, haha. skit stor och blå. menmen livet är inte alltid perfekt.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0