så var det

har inte skrivit på ett tag nu, för jag har inte suttit vid någon data. 

fredag;
var hos tandläkaren, ska inte ens berätta, sen träffa jag sara och vi åkte hem till henne en liten stund, sen åkte vi till alvik och sen till östermalms IP för vi skulle typ jobba, sen efter det drog vi hem till maria i skogås och vi kom bort oss lite i skogen, haha.

lördag;
vaknade hemma hos ida, sen skulle ida åka till sitt land så jag, sara och isa drog ner till farsta centrum och sen skulle jag åka och jobba på stockholm marathon, och sen drog jag hem till sara och vi träffa jonas och efter ett litet tag gick vi till gullmarsplan och träffa kevin och robban och så drog vi hem till sara, chilla lite vid tv och sen så somna vi typ, haha.

söndag;
vaknade kl 8, för att jag skulle åka och jobba,skit trött var jag! efter att jag jobbat med att ta hand om bortsprungna barn så åkte jag hem och sen drog jag på träning, träningen gick typ bra, kommer inte ihåg men :)

måndag;
försov mig så jag drog inte till skolan, städa lite i mitt rum och sen åkte jag och träffa isa, sara och maria i skarpnäck och sen drog vi till flaten och chilla och sen drog jag på träning, jobbigt var det för vi sprang!

tisdag;
sov hemma hos mamma inatt och kom lite försent för jag glömde mina böcker hemma som senast skulle lämnas idag för det vart sista dagen i skolan, så jag fick gå tillbaka och sen tog jag långbussen som tar 35 min. men i skolan så städa vi typ bara och sen kolla vi på musikaler som vi har gjort. och nu sitter jag hemma hos steffie, ska snart baka tyå havrebollar tror jag iaf :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0