flaten

sitter hemma hos isa och kollar på made på MTV, men idag så skulle vi ju åka och typ " bada " med skolan, och vi skulle mötas i hammarbyhöjden så vi åkte dit och så gick vi dit vi skulle och då tyckte våra fucking lärare att det var äckligt så vi skulle dra till långholmen, och jag o isa ba; hell no! så vi fick med oss lite folk till flaten och fick frånvaro men vi slutar i morgon så, haha. och sen efter ett litet tag så drog jag och isa hem till isa och här chilla vi lite och sen mötte vi sara, och nu sitter sara, isa och marre och snackar i köket och jag kollar på made :). ska säker åka snart också, för jag måste till min pappa och hämta lite kläder och sen ska jag till mi madre :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0