mån-tis

måndag: var i skolan, som vanligt, musik, sen slöjd sen lunch och sen svenska, sen åkte jag hem till isa och var där lite, sen åkte jag till min träningen, efter den åkte jag med marre till skärmarbrink, sen tuben till skarpnäck.

tisdag: hatar tisdagar, as jobbiga och långa. pallar inte rabbla upp alla lektioner, men det gick faktiskt rätt så snabbt idag :) men sen åkte jag till farsta centrum och där köpte jag hårfärg, och sen åkte jag hem till isa och åt mat, och färgade mitt hår, och jag prova en ny hårfärg, och det skulle jag inte gjort, DET BLEV VITT, MED GULA SLINGOR, iaf enligt mig,men maria och isa tyckte inte det blev gult,  men jag hoppas det lägger sig, iaf tills helgen, för då åkte jag till borås och tävlar SM :)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0