LOOVE!

så nu är jag hemma hos jess och jag är fortfarande vaken, jess sover men jag ska snart väcka henne så det blir roligt, men igår så drog vi hem till sasza och det var helt okej faktiskt :) I LOOVE hans kök! men sen imorgon ska jag åka och träna ett lag och sen ska jag typ hem i 2 timmar eller nått och sen har jag själv träning, så jag kommer typ vara kööörd när jag ska vakna, för jag måste typ åka från jess som bor i täby halv 12 eller nått för jag ska ju ändå bort till haninge :P haha menmen, livet är jobbigt ibland! men nu ska jag gå och väcka jessica, det ska bli roligt, vill kasta vatten i hennes ansikte med det kan jag inte för jag pallar inte ligga i en blöt säng, haha.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0