kyckling

äter nudlar nu, kyckling :) men idag så var jag i skolan faktiskt, först var det musik och vi ska skriva egna låtar och det kommer ju gå jättebra, naat! men jag satsar på bara på ett g och då behöver man bara skriva en refräng och en vers, men jag kommer ju klara det! haha! men sen så hade vi träslöjd och jag var värsta duktig och gjorde typ det mesta på min gitarr :) men sen så hade vi lunch och jag och isa åt inte så vi gick till konsum och köpte daim och sen chilla vi ute i det fina väderet :P sen så hade vi svenskaprov, haha jag kan ju mycket om grammatik eller vad det nu heter, men det var ju tur att erica satt brevid mig, men jag tror jag får IG, menmen. sen så gick jag på marias svenska lektion och målade såklart mitt kök :), efter deras lektion åkte jag till odenplan med sara och maria och så gick vi till en park typ och sen efter typ 10 min så åkte vi hem, haha. men snart ska jag typ åka till min träning, orkar inte, har värsta träningsvärken typ överallt.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0