jessica <3

så nu sitter jag hemma och ska typ gå och duscha efter jag har skrivit det här inlägget, haha. men idag åkte jag från jessica typ vid halv 1 och sen då skulle jag åka och träna ett lag, och sen så åkte jag hem till mig med jenny och sen så åkte vi på träning och nu har jag typ varit hemma i 15 min eller nått :), ajuste igår när jag var hemma hos sasza så satte jag mig vid datan och då började en viss människa skriva till mig och så typ började jag skriva roliga saker enligt mig så han lacka sönder och vill typ mörda mig, och han ba: säg allt det du sa till mig när du träffar mig. asså jag vill ju men jag kommer inte hinna, han kommer fan döda mig hel! haha menmen, då åker han i finkan, man blir knullad i finkan.
men nu ska jag gå och duscha,

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0