haha naat :)

nu sitter jag hemma hos maria, som vanligt när det är helg. sa precis hejdå till ida och alex som skulle åka hem till ida :) men igår så hände det typ ingenting, haha vi åkte till norrviken, väntade på jessica, jessica kom vi drog till sollentuna, sen drog vi till bagis, och sen så åkte vi hem, haha. men idag så var jag på träning alltid lika roligt, men vi firade min tränare faktiskt för hon har fyllt år men jag pallade inte äta tårta för jag hade redan ont i magen för jag är ju laktosintolerant, haha. som att ni bryr er! sen så åkte jag hem, fixade mig, åkte på 50-års fest, inte roligt drog till maria, sitter hemma hos maria nu, har kollat på wind chill, skum som fan ska ni veta, men läskig, enligt mig :)
men nu ska jag gå ut till min kära maria som sitter i andra rummet och snackar i telefon, haha naat. :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0