fredag

åkte till skola idag :) eller jag försov mig typ lite, eller jag kommer inte ihåg, haha. men hade först no, tråkigt. sen engelska och det var typ som vanligt, gjorde ingenting. sen so och då snacka vi om diktatur. sen lunch, gick ut och solade, hade matte och sen åkte jag till odenplan med maria och sen åkte jag och maria till farsta centrum och där träffade vi isa, som inte var i skolan idag, fråga mig inte varför :) och typ nu på kvällen så har vi varit vid en strand här vid maria och det var väl roligt, men det hände en massa saker som jag inte orkar ta upp. fast när vi skulle gå såg det ut som en polisbil som kom men det var typ två människor med ficklampa och dom går mot oss så typ alla lägger sig på marken och jag, ida och alex går typ bakom, men sen så kom vi därifrån och nu sitter jag hemma hos maria, ska gå upp typ vid 9 för maria och isa ska till konfan och då ska jag åka hem och så.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0