fre-sön

fredag: var med isa, maria, ida och alex och vi gjorde inte så mycket, eller vi var i alvik och hahahahahahhahaha! kan tyvärr inte säga vad som hände för min kära bror läser min blogg :P. men efter att vi har varit där drog vi till ålstensgatan där erica, maxime, lisa, ville och några som jag inte visste vilka det var. sen åkte maria, ida och alex med lisa hem och jag och isa åkte hem till isa :).

lördag: hade träning, åkte sen och träffade isa och maria, så skulle vi åka hem till henne kille som heter anton, och sen så skulle han typ till sin mormor så då ringde vi till ida och frågade vad hon gjorde och hon var i sollentuna, så vi skulle åka dit, men vi pallade inte. så vi drog till hötorget, gick på toa på mcdonald, och sen drog vi hem till isa och kolla på REC, så jävla läskig!

söndag: vaknade av att marias alarm på hennes mobil lät, så isa och maria gick upp vid 10 och jag låg kvar och sen gick jag oxå upp och åt frukost, sen så var det ju så fint väder så isa kom på iden att gå ut på en promenad, och då gjorde vi det :) och sen ringer marre, isas syrra, och sa att hon skulle till typ en hundrastplats, så vi drog oxå dit. var lite med kira och lady :) sen så gick vi hem och isa skulle åka till apoteket och sen körde dom hem mig, sen när jag kom hem gick jag och la mig och vaknade typ 20 minuter innan min buss gick till träningen så jag fick skynda mig, men jag hann såklart :)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0