fotboll :)

sitter och kollar på fotboll som är på tv:n, kollar med min pappa och brosha. men idag; var i skolan, hade engelska, sen stuga och för er som inte vet vad det är så är det typ en lektion som man får plugga med vad man vill, haha. men sen hade vi idrott, och jag var med faktiskt :) sen lunch men vi fick ingen lunch och sen matte och sen sluta jag. men isa och maria skulle ha lite roligt vid en strand vid maria, så jag och lisa var på, så jag och isa åkte hem till isa för att lämna hennes mjukisar och sen så drog vi till farsta centrum och mötte maria och lisa och drog till stranden. där fixade vi en eld och hade roligt, och sen kom ida sara och hampus och efter ett tag kom det typ några som skulle fiska och asså stackars fiskar! jag dööör! men sen efter ett tag så skulle vi gå upp till huset och då bestämde sig sara och lisa för att bada, och såklart gjorde dom det! inte smarta för lisas fötter vart typ helt blå :S så vi fick värma dom :) och sen drog vi upp till marias hus och efter ett litet tag åkte jag, isa och hampus hem. och nu sitter jag hemma har precis duschat och ska typ fona mitt hår snart.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0