"fjäril utan vingar"

så nu sitter jag och äter jordgubbsglass hemma hos min kära far, haha. men idag åkte jag inte till skolan för jag hade ont i halsen imorse på riktigt faktiskt, men jag visste att det skulle gå över, men ändå. men jag senare idag så ska jag åka och träffa jessica, maria och isa, för jessica har min bok och vi ska prata om allt som har hänt och så, shit vad jag har saknat min bok, haha jessica visst är den bra? :). isa och maria slutar halv 4 men jag kanske ska träffa jess innan, men det tar ju typ 1 timme för mig att komma till stan, haha. men sen ikväll så ska jag på träning och det var typ länge sen? haha. men nu måste jag börja fixa mig för det tar ju tid för mig att åka,

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0