dryg?

sitter hemma hos min mamma, men just nu vill jag inte vara här för min syster är oxå här, och hon är inte speciellt snällt om jag ska vara ärlig, inte just nu iaf! jag vill åka och träffa maria och isa, det vill jag! men idag så var jag i skolan, först hade vi teater och det gick bra och sen lunch och då gick vi ut och sola :) mycket fräcknar fick jag, haha. sen hade vi sång, och då kollade vi på en SKIT TRÅKIG film för vissa i klassen har sångprov, men jag har först om 2 veckor, kan inte ens låten :S och sen hade vi dans, det gick väl typ okej, haha. men jag vill iaf träffa isa och maria, men maria är typ sur på mig? för hon tycker jag är dryg men det tycker inte jag så då vill hon inte snacka längre om den saken typ :S, men det hoppas jag går över, jag tycker inte att jag är det. men alla behöver inte tycka likadant somsagt. 

 men tycker ni att jag är dryg?
vill bara veta :)

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaaa!

2008-04-23 @ 21:59:27
Postat av: Anonym

neeeeeeeej!

2008-04-24 @ 17:41:47
Postat av: jacob

hej jonna, det sägs så i skolan iallfall

2008-04-24 @ 19:53:46
Postat av: jonna

okej :S haha vilken klass går du i?

2008-04-26 @ 00:20:52
URL: http://jonnnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0